...TOHLE JE MŮJ ŽIVOT...

       Před pár dny vyšel článek, v kterém autor řeší mé životní "přešlapy". Nevím sice proč, na druhou stranu má každý právo svůj čas a životní priority věnovat tomu, co uzná za vhodné a důležité.

Původně jsem se nechtěl k článku vůbec vyjadřovat, protože rozšlapaný výkal více smrdí a mám spoustu jiných věcí na práci. Nakonec mi to ale nedalo a pár řádek napsat musím, protože to co autor vyšťoural mě samotného překvapilo a zamrzelo!

Můj kamarád, muzikant Neny, s kterým spolupracují nejen na hudební úrovni, ale i na osvětě mládeže s naším projektem Najdi svou cestu zveřejnil nový singl Avatar z jeho právě vycházejícího alba. 

Ve videoklipu, kterého nejsem součástí se objeví majitel restaurace, který se před časem veřejně stavěl proti uprchlíkům s tím, že jim odmítá vařit ve svém podniku. O této skutečnosti jsme neměli sebemenší páru, dokud nevyšel zmiňovaný článek a rozhodně s tímto NESOUHLASÍME! Uznávám, že média moc nesleduji protože si nechci zanášet mysl negacemi, která tam jsou. A to co se událo loňského září kdy jsem byl v Japonsku se ke mě bohužel nedostalo. 
Každopádně nás tato skutečnost velice rozhodila a znepokojila! Jelikož se celý život otevřeně hlásím proti rasismu, fašismu a diskriminaci - o to víc! 
Co ale udělal zmiňovaný autor, který mě osobně zná místo toho aby mě kontaktoval a na danou věc upozornil? Stačil pouhý telefonát kdy se mohlo vše během vteřiny napravit.
Udělal ze mě ale pomalu rasistu a člověka, který spolupracuje proti uprchlíkům. Jen aby si vyhonil své populistické ego na úkor úspěšnosti článku, za který dostane zaplaceno. Svoji práci ve stylu bulvárních novinářů ale odvedl skvěle, to uznávám! Je tohle ale ten pravý "punkový" přístup, kterým se neustále oháníte? My, kteří chceme měnit svět a spojovat rozličnosti kultur nedokážeme vést rozumnou diskusi mezi sebou a jen útočíme jeden na druhého? Místo osobní konfrontace nebo diskuse mě lidé, které znám osobně tagují na facebooku jako malé děti a čekají, na které mé odpovědi mě mohou nachytat aby se pak mohli s dalšími virtuálními bojovníky poplácat po ramenou jací jsou hrdinové. 
Nedej bože když se pár dnů nevyjádřím, protože dle některých čekám na schválení mým manažerem a nebo proto, že si užívám cestování za Vaše peníze.
Z toho je mi opravdu smutno! 
Proč autor třeba nespočítá kolik benefičních koncertů jsem za svůj život hrál a podpořil tak projektů? Od zmiňovaných uprchlíků, romů, zvířecích útulků, ekologických organizací,...bylo jich opravdu dost! 
Všichni mají plnou hubu keců jak jsme pod drobnohledem kamer, policie, "velkého bratra", ale není tohle úplně to samé? Naše "scéna" je tak malá a místo toho abychom se podporovali tak si házíme klacky pod nohy a rozséváme na sebe špínu. Tohoto mám chtít být součástí? 

Já jsem ČLOVĚK co žije a chce žít! Jestli mě nazvete veganem, punkáčem, bubeníkem, blbcem či jakkoliv chcete, je to jen Vaše škatulka.
Toto je můj život a ne Váš.
Děkuji za pozornost a přeji krásný den všem bez rozdílu!
Mír & Lásku

PS: Pokud by se k tomu chtěl někdo vyjádřit, můžete mi napsat na email: vincour.lukas@gmail.com
Na tagování nebo komenty ale odmítám reagovat.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

PRVNÍ KONCERT PŘED 15 LETY! #vzpomínky

SNÍDAŇOVÉ SMOOTHIE